Presentkort & Friskvårdskort

Presentkort & Friskvårdskort

Vid köp av digitalt presentkort eller friskvårdskort får du det via e-post direkt vid köpet.

Vid köp av fysiskt presentkort postar vi det till den andress som angavs vid köpet.

Kontakta oss om du inte hittar- eller inte har fått ditt presentkort.

Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.

Här hittar du alla tjänsteleverantörer som tar emot Bokadirekts presentkort. Innan du slutför din bokning finns ett fält där du kan ange presentkortets kod.

Här hittar du alla tjänsteleverantörer som tar emot Bokadirekts friskvårdskort. Innan du slutför din bokning finns ett fält där du kan ange friskvårdskortets kod.

Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.

Mitt presentkort fungerar inte.

Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället. Du kan se giltighetstid genom att ange koden här

Det står även angivet på presentkortet.

Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här

Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Behöver du komma i kontakt med oss?

Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller via telefon.

Till formulär

Vanliga frågor

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Det är tjänsteutövaren som du bokar hos som väljer vilka betalsätt som erbjuds. Om tjänsteutövaren erbjuder onlinebetalning och du ändå inte kan betala, så kan det bero på att priset för tjänsten inte visas, eller att den tid du bokar är för långt fram i tiden för att betalas just nu.

Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.

Läs mer: här

Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av. Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.

Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.

Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.

Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.

Läs mer : här

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer