Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärDu kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.
Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem.
Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.
Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.
Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.
Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.