Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av. Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.

Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.

Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.

Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.

Läs mer: här

Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.

Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer