Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärFöre du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här