Du kan återställa ditt lösenord genom att välja "Glömt ditt lösenord?" vid inloggningen. Du får då ett mail där du inom 60 minuter kan välja ett nytt lösenord.
Du kan ändra ditt lösenord genom att vara inloggad och gå hit
Om du inte lyckas så kan du kontakta oss.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället.
Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in på det och gå hit
Du kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.
Till formulärDu kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen.
Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.