Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.

Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.

Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.

Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.

Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.

Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.

Jag saknar en bokningsbekräftelse.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer