Mitt konto

Mitt konto

Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto. Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.

Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Du kan även kontakta oss via formuläret.

Jag vill ta bort mitt konto.

När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.

Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter: här

Behöver du komma i kontakt med oss?

Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.

Till formulär

Vanliga frågor

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.

Läs mer : här

Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.

Jag saknar en bokningsbekräftelse.

Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.

Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem. Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.

Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.

Jag har varit i kontakt med er och har blivit ombedd att skicka in underlag.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer