Obs: Från 1:a Maj höjer vi våra priset på Fransar/Akryl/Gele/Gellack behandling pga högre hyra och inköpskostnader
LÄS IGENOM NEDANSTÅENDE TEXT INNAN DU BOKAR!
1. Förberedelse innan behandling: Ha ej smink eller en fet, oljebaserad kräm på ögonen. Tvätta fransarna noga med fransrengöring innan du kommer till mig för påfyll, så slipper vi lägga onödig tid på rengöring.
2. Har du fransar från ett annat ställe och vill endast fylla på hos oss ber vi dig att komma in så vi får titta på fransarna först innan du bokar tid, då olika salonger jobbar olika så är det inte säkert att vi kan göra påfyllning på dem som du har.
3. Avbokning/Uteblivet besök: Genom att boka en tid så accepterar du att debiteras 100% vid sen avbokning, eller utebliven närvaro, det vill säga faktura kommer att skickas. Avbokning ska ske 24h innan din behandlingstid.
4. Vi erbjuder åtgärdning/reparation av utan extra kostnad inom max 5 dagar från behandlingsdagen. ENDAST om kunden har följt rätt skötsel efter behandlingen.
5. Vid sen ankomst max 10 minuter så blir din tid inställd Så det är bäst att ni kommer tidigare än senare.
Till att börja med måste du som kund göra upp om ett pris med oss om det du vill ha utfört. Till skillnad från när du köper en vara/produkt så köper du hos oss en tjänst. En vara kan du lämna tillbaka om du inte är nöjd. En tjänst fungerar inte på samma sätt enligt Konsumentlagstiftningen. Du betalar hos oss för ett arbete vi gör som tar tid och vi använder även arbetsmaterial. Är du inte nöjd så kan du inte vägra att betala. Det är en kriminell handling och vi kommer att polisanmäla i de fallen.
Det du som kund kan göra är att prata med oss om vi kan göra om/förbättra det vi utfört. Du kan då får betala extra för det då det tar mer tid och mer arbetsmaterial. Men oftast tar vi inte extra för det.
Vi kan också välja att säga nej. Du som kund kan då välja att kontakta Allmänna reklamationsnämnden eller tingsrätten. Du har ingen laglig rätt att kräva pengarna tillbaks på plats av oss. Och du måste betala överenskommen summa.
Obs: Från 1:a Maj höjer vi våra priset på Fransar/Akryl/Gele/Gellack behandling pga högre hyra och inköpskostnader
LÄS IGENOM NEDANSTÅENDE TEXT INNAN DU BOKAR!
1. Förberedelse innan behandling: Ha ej smink eller en fet, oljebaserad kräm på ögonen. Tvätta fransarna noga med fransrengöring innan du kommer till mig för påfyll, så slipper vi lägga onödig tid på rengöring.
2. Har du fransar från ett annat ställe och vill endast fylla på hos oss ber vi dig att komma in så vi får titta på fransarna först innan du bokar tid, då olika salonger jobbar olika så är det inte säkert att vi kan göra påfyllning på dem som du har.
3. Avbokning/Uteblivet besök: Genom att boka en tid så accepterar du att debiteras 100% vid sen avbokning, eller utebliven närvaro, det vill säga faktura kommer att skickas. Avbokning ska ske 24h innan din behandlingstid.
4. Vi erbjuder åtgärdning/reparation av utan extra kostnad inom max 5 dagar från behandlingsdagen. ENDAST om kunden har följt rätt skötsel efter behandlingen.
5. Vid sen ankomst max 10 minuter så blir din tid inställd Så det är bäst att ni kommer tidigare än senare.
Till att börja med måste du som kund göra upp om ett pris med oss om det du vill ha utfört. Till skillnad från när du köper en vara/produkt så köper du hos oss en tjänst. En vara kan du lämna tillbaka om du inte är nöjd. En tjänst fungerar inte på samma sätt enligt Konsumentlagstiftningen. Du betalar hos oss för ett arbete vi gör som tar tid och vi använder även arbetsmaterial. Är du inte nöjd så kan du inte vägra att betala. Det är en kriminell handling och vi kommer att polisanmäla i de fallen.
Det du som kund kan göra är att prata med oss om vi kan göra om/förbättra det vi utfört. Du kan då får betala extra för det då det tar mer tid och mer arbetsmaterial. Men oftast tar vi inte extra för det.
Vi kan också välja att säga nej. Du som kund kan då välja att kontakta Allmänna reklamationsnämnden eller tingsrätten. Du har ingen laglig rätt att kräva pengarna tillbaks på plats av oss. Och du måste betala överenskommen summa.
Senaste recensionerna568 recensioner från 1547 betyg
Monika Ö.
till Hanni
Hani är bäst !!
Alltid nöjd med fina naglar
Joanna S.
till Mina
Mina är grymt duktig och trevlig!
Niki S.
till Hanni
Otroligt! Noggrant och lades mycket tid på, kommer sjävklart återvända!
Ann J.
till Hanni
Fem stjärnor som alltid, varit trogen kund sedan länge. 🌟🌟🌟🌟🌟
Visa fler recensioner
Om företaget
Dep nails&lashes är verksam inom skönhetsbranschen.
Tjänsterna som kommer att erbjudas i framtiden är framför allt manikyr, pedikyr, nagelmålning- och förlängning samt ögonfransförlängning.