Välj den kategori din fråga gäller
Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.
Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att ringa oss för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan. Våra öppettider är vardagar 8-17.
Kontakta oss
0771-67 67 00
Du kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen.
Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.