Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos:
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten.
Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Observera att det enbart är möjligt att recensera bokningar som är gjorda via onlinebokningen. Detta för att säkerställa riktigheten i recensionerna som vi visar på vår marknadsplats.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär eller ringa in.
Till formulärDu kan ta bort kontot genom att logga in och gå hit
Du kan även kontakta oss via formuläret.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen.
Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.